• NASZA HISTORIA

    Środowiskowy Dom Samopomocy "Promyk" w Gościnie z dniem 1 września 2015 r. na mocy uchwały nr XI/67/15 Rady Miejskiej w Gościnie z dnia 30 czerwca 2015r. w sprawie utworzenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Gościnie działa jako samodzielna jednostka organizacyjna.

    ... czytaj dalej
  • JAK DO NAS DOŁĄCZYĆ?

    Jeśli chcesz ubiegać się o skierowanie na pobyt w Środowiskowym Domu Samopomocy "Promyk" w Gościnie zajrzyj do zakładki "Zasady przyjęcia". Uzyskasz tam wszelkie informacje dotyczące wymaganych dokumentów.

    ... czytaj dalej

Deklaracja dostępności Środowiskowy Dom Samopomocy PROMYK

Środowiskowy Dom Samopomocy PROMYK zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Środowiskowy Dom Samopomocy PROMYK.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • brak edytora OCR dokumentów,

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Anna SALAWA.
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Telefon: 693 831 337

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Kierownik ŚDS "Promyk" w Gościnie
  • Adres: ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 66
    78-120 Gościno
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Telefon: 94 35 13 157

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.